Χαλκιδική, 2010. Εκθεση Ζωγραφικής στην Αίθουσα Τέχνης του Pallini Beach Hotel

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010

"Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΖΩΗ..."


 Ιωάννινα, 2006. Εργασία για το μάθημα 
"Καλλιτεχνική Φωτογραφία" με θέμα "Ο δικός μου κόσμος"

...Η δικιά μου ζωή...

Κομμάτια από εμπειρίες, γεγονότα και καταστάσεις, άλλες καλές, άλλες όχι και τόσο... Αυτό είναι το "εγώ" μου, και αυτό προσπάθησα να δείξω με το συγκεκριμένο έργο... Κάθε κομμάτι και διαφορετική φωτογραφία, κάθε φωτογραφία και διαφορετικό χρώμα, εστιάζοντας πάντα σε ξεχωριστά σημεία ενός ενιαίου θέματος... Σημεία, που στο σύνολό τους με δημιουργούν, μου δίνουν πνοή... Δεν το θεωρώ ναρκισσισμό, αλλά "ξεμπρόστιασμα"...

Άλλωστε η αλήθεια δεν είναι κάπου εκεί έξω, αλλά βαθειά μέσα μας, όμως ποτέ δεν τολμούμε να την αγγίξουμε... κι αν καμιά φορά με πολύ αγώνα καταφέρουμε να την προσεγγίσουμε, τότε την ξανακρύβουμε καλά... Είναι μόνο δικιά μας και δεν αφήνουμε σε κανέναν να μας την κλέψει... Θεωρούμε καλύτερη την απομάκρυνσή μας από αυτή... μας βολεύει... Η ουσία είναι πώς όσα διαφορετικά κομμάτια κι αν ενώσεις, όσο χρώμα και να βάλεις, παραμένεις "εσύ" και η "ζωή" σου, ο κόσμος που δημιούργησες, η "αλήθεια" σου...
Λ.Δ.

1 σχόλιο:


It's just me...

Επισκέπτες