Χαλκιδική, 2010. Εκθεση Ζωγραφικής στην Αίθουσα Τέχνης του Pallini Beach Hotel

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

"ΚΥΝΗΓΟΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ..."


"Φθινόπωρο" Μ. Θεοδωράκης 
από τη Συλλογή "40 παιδικά τραγούδια για παιδάκια και παιδιά"
Μικτή Χορωδία Δημοτικού Ωδείου Λάρισας, Μάιος 2008
Διεύθυνση / Χορωδιακή Επεξεργασία: Δημήτρης Καρβούνης.

 Σκέψεις θολές, λέξεις βουβές, που όμως ακούγονται από άκρη σε άκρη... όσα χιλιόμετρα κι αν διανύσεις, όσο δυνατά κι αν φωνάξεις, πάντα βρίσκονται εκεί, πάντα τις ακούς... βαρέθηκα να τις διώχνω... ίσως και να μη θέλω κιόλας... τα "φαντάσματα" είναι εκεί και μας βλέπουν... Λες να σκέφτονται το ίδιο και για εμάς;
Θέλω να ουρλιάξω πιο δυνατά από αυτά... να φύγω... να πάω σε άλλη γη... εκεί όπου δεν θα τα ακούω πια... Βαρέθηκα, κουράστηκα, παραιτούμαι...
Πολλές φορές προσπάθησα να τα μιλήσω, να τα φέρω κοντά μου, ομως επιμένουν να βρίσκονται εκεί... στην απόστασή τους... και συνεχώς να με καλούν... όχι δε θέλω να πάω... ίσως πρέπει... αν τα αντιμετωπίσω μπορεί και να φύγουν...
Έχω βρεθεί στη γωνία του δωματίου, άραγε δεν τα ακούει κανείς άλλος σε αυτό το σπίτι;;; Όχι... σε αυτόν τον αγώνα είμαι μόνος... εντελώς μόνος... 
Σου απλώνω το χέρι να με βοηθήσεις, δεν ξέρω αν τα βλέπεις κι εσύ, όμως σε βλέπω που ανοίγεις την αγκαλιά σου να με προστατεύσεις...  ειλικρινά, το έχω τόσο πολύ ανάγκη... Μου ψιθυρίζεις "σ' αγαπώ..." και όλα εξαφανίζονται... με κρατάς σφιχτά και νιώθω σα να θέλω να "παγώσω" το χρόνο... Κράτα με... μην αφήσεις να εμφανιστούν ξανά αυτά τα "φαντάσματα"... Κράτα με... Σ' αγαπώ... Σ' αγαπώ...

Σαμοθράκη, 2005

Λ.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


It's just me...

Επισκέπτες