Χαλκιδική, 2010. Εκθεση Ζωγραφικής στην Αίθουσα Τέχνης του Pallini Beach Hotel

Κυριακή, 30 Μαΐου 2010

"ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ"

Με αφορμή την ολοκλήρωση της πρώτης μου ατομικής έκθεσης ζωγραφικής με θέμα "Κωνσταντινούπολη από τη Δύση στην Ανατολή", θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Χριστίνα Δεβρελή και την "Τέχνη του Επικοινωνείν" που μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετέχω με την προσωπική μου ζωγραφική δουλειά στο "5ο G-Hotels Culture Events 2010", τη διοίκηση και το προσωπικό του Pallini Beach Hotel και του Athos Palace Hotel για τη θερμή φιλοξενία και την παραχώρηση της Αίθουσας Τέχνης, τον Άγι Μυλωνά, το Γιώργο Δραγάζη για τη μοναδική μουσική βραδιά που μας χάρισε στα εγκαίνια, τα φιλαράκια μου από Αθήνα, Γιάννενα, Αλεξανδρούπολη, Λάρισα, Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική που με τίμησαν, τα φιλαράκια που γνώρισα κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι φίλοι που πίστεψαν σε μένα και έχουν πλέον κάποιο δικό μου έργο, και όλους όσους ενδιαφέρθηκαν και μετέφεραν τη "θετική" τους ενέργεια!!!! Να είστε όλοι καλά!!! 

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω ξεχωριστά την Κατερίνα Μαγουνάκη, για τη φιλία, τη συμπαράσταση, την αναγνώριση και την προώθηση της δουλειάς μου!!!

Και μην ξεχνάτε, G-Hotels Culture events, από Απρίλιο έως Οκτώβριο, με διαφορετικους καλλιτέχνες και πολιτιστικά δρώμενα. Αξίζει αν έιστε εκεί κοντά να παρευρεθείτε!

Στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, το να ασχολείσαι με τον Πολιτισμό θέλω να πιστεύω πως δεν είναι προνόμιο, αλλά ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΖΩΗΣ!!!

Καλή επιτυχία στους καλλιτέχνες που θα ακολουθήσουν και εύχομαι σε μια περαιτέρω συνεργασία.

Λαπουσης Δημητρης

Έκθεση Ζωγραφικής
"Κωνσταντινούπολη, από τη Δύση στην Ανατολή"
Αίθουσα Τέχνης Pallini Beach Hotel, Καλλιθέα Χαλκιδικής
15 έως 28 Μαιου 2010.

4 σχόλια:

  1. συγχαρητήρια Δημήτρη! Το αξίζεις και είσαι παραγωγικότατος! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑΝΑ ΜΟΥ!!!! ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!! ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφέ μου! :) Συνέχισε δυναμικά! ...Κάλλιο αργά παρά ποτέ τα σχόλια. Σε αναζήτηση εικαστικών στο google βρήκα την δημοσίευση. Ευχαριστώ, Σε εκτιμώ πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφέ μου! :) Συνέχισε δυναμικά! ...Κάλλιο αργά παρά ποτέ τα σχόλια. Σε αναζήτηση εικαστικών στο google βρήκα την δημοσίευση. Ευχαριστώ, Σε εκτιμώ πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


It's just me...

Επισκέπτες