Χαλκιδική, 2010. Εκθεση Ζωγραφικής στην Αίθουσα Τέχνης του Pallini Beach Hotel

Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010

"ΦΩΣ..."

... Λόγια ανείπωτα...
ερωτικά...
Σε βλέπω να μιλάς
όμως δε σε ακούω...
Ακούω μόνο την καρδιά μου
και στροβιλίζομαι στο ρυθμό της...
Όπως τότε
που σε πρωτοείδα
και αγγάλιασα τον ουρανό...
Χτυπάει όλο και πιο δυνατά
όλο και πιο αργά... αργά...
Κλαίει η καρδιά...
και μαζί της
κλαίω κι εγώ...
που δεν μπόρεσα να σε ακούσω...
Κλαίει η καρδιά...
και ξαναγεννιέται στο φως...
Στον ουρανό που αγγάλιασα τότε...
Δες, πετάω
είμαι εδώ και πετάω
μακριά από όλους και από όλα...
Δε σου ζητώ να ακούσεις την καρδιά σου...
απλά κοίτα με...
Μην κάνεις το ίδιο λάθος
που έκανα κι εγώ...
Μην ακούς το ρυθμό της...
απλά ζήσε το "τώρα"...
Αυτό μονάχα σου ζητώ...
Δες και ζήσε...
Ζήσε και δες...
και άσε εμένα να χορεύω στο φως...
στον ουρανό που μου χάρισες...

Λ.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


It's just me...

Επισκέπτες