Χαλκιδική, 2010. Εκθεση Ζωγραφικής στην Αίθουσα Τέχνης του Pallini Beach Hotel

Κυριακή, 8 Αυγούστου 2010

"ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ"

Θα είναι σαν καλοκαίρι
το πρώτο σου άγγιγμα
και ύστερα, θα χαθεί κι αυτό
όπως όλα τα καλοκαίρια...
Σαν μια λάμψη στην άκρη της κλωστής
σαν ένα φύσημα του ανέμου...
Κι έπειτα μονάχος μένω
να σε νιώθω κάθε στιγμή
κάθε λεπτό που περνά...
Δεν αντέχω τη μοναξιά
την είχα για συντροφιά μου
όλα αυτά τα χρόνια...
Και όπως άκουσα ψιθυρίσματα
στου δάσους τα απόμερα
και στου βυθού τις άπατες πλαγιές
δε με αντέχει κι αυτή...
Με βαρέθηκε...

 Κάθομαι στην έρημη σκηνή ενός μαύρου θεάτρου...
σκοτεινού...
όπως σκοτεινή είναι και η ζωή μου...
και τότε
το καλοκαίρι έρχεται ξανά...
να μου φανερώσει το φως της ημέρας...

Περπατώ και πάλι στα δάση
όπως άλλοτε...
και μικρά διαμαντένια λουλούδια μου ψιθυρίζουν...

Αν χαθείς ποτέ στο άπειρο,
εγώ θα είμαι εκεί να σου δειξω το δρόμο...
Κι αν χαθώ εγώ στο ελάχιστο,
θέλω να είσαι εκεί να μου φανερώσεις
την ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ...

Φούρνοι Κορσέων, Ιούλιος 2010

Λ.Δ.

4 σχόλια:

  1. Γεια σου Δημήτρη...

    εύχομαι να τα περνάς όμορφα και αυτό το καλοκαίρι. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαριάνα!!!
    Όντως ήταν πολύ ωραία...
    2 εβδομάδες στους Φούρνους Ικαρίας, Σάμο, Κάλυμνο, Ψέριμο και Κω έτσι για να γεμίσουμε μπαταρίες γιατί μας περιμένει ένας δύσκολος χειμώνας, όπως επίσης και η "μαμά Πατρίδα" :P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή


It's just me...

Επισκέπτες