Χαλκιδική, 2010. Εκθεση Ζωγραφικής στην Αίθουσα Τέχνης του Pallini Beach Hotel

Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

"ΑΛΟΓΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ..."

Δε θέλω να μιλήσω... ούτε καν να σκεφτώ το οτιδήποτε...
ίσως γιατί έχω ξεχάσει να σκέφτομαι...
ίσως γιατί έχω κατρακυλήσει στο τέλμα της απόγνωσης...
ίσως γιατί έτσι είναι καλύτερα...

Δε θέλω να αισθάνομαι... ούτε καν να νιώσω το οτιδήποτε...
ίσως  γιατί οι αισθήσεις μου με έχουν εγκαταλείψει... 
ίσως γιατί το σώμα μου ανήμπορο αντιστέκεται...
ίσως γιατί έτσι είναι καλύτερα...

Δε θέλω να ονειρεύομαι... ούτε καν να κοιμηθώ...
ίσως γιατί τα όνειρά μου έγιναν εφιάλτες... 
ίσως γιατί ο ύπνος έχει τη μυρωδιά του άγριου θανάτου...
ίσως γιατί έτσι είναι καλύτερα...

Δε θέλω να αγαπώ... ούτε καν να μοιραστώ το οτιδήποτε...
ίσως γιατί τα έδωσα όλα σε σένα... 
ίσως γιατί τα πάντα φαντάζουν λίγα
και μου αρκεί... 

Για σένα και για μένα δεν υπάρχει "ίσως"...
ίσως γιατί έτσι το θέλησε η Μοίρα...
για σένα και για μένα τα πάντα φαντάζουν λίγα...
και είναι αρκετά...

Λ.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


It's just me...

Επισκέπτες